Genel Nitelikler
Şirket hakkında:
Dünya çapında dijital iş hizmetlerinde küresel bir lider konumunda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.
Teleperformance Grup, 100 ülkede, 300+ dil ve lehçede, 500.000 çalışanıyla 170+ sektörde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı müşteri deneyimi hizmeti sunmaktadır.
Teleperformance bünyesinde faaliyet gösteren ve alanında lider olan kurumsal müşterimiz için Türkiye genelinde Home Office şeklinde evden çalışabilecek ''Hırvatça Bilen Müşteri Uzmanı" arayışımız bulunmaktadır.
İş tanımı:
Müşteriden gelen inbound çağrılarının yanıtlanması ve yazılı kanallardan destek sağlanması,
Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetinin sağlanması.
Aranan nitelikler:
Lise mezunu,
Anadil seviyesinde Hırvatça bilen,
%100 evden çalışabiliyor olmak,
Evde (Home Office) çalışabilecek uygun ortamın bulu
İlan Bilgileri
Sektör: Hizmet
Çalışma Şekli: Tam Zamanlı
Çalışma Konumu: Uzaktan
Mesai Saatleri: Vardiyalı
Vardiya: Var
İşe Alınacak Personel Adedi: 20
İlan Bitiş Tarihi: 31/10/2024