Genel Nitelikler
Şirket hakkında:
Dünya çapında dijital iş hizmetlerinde küresel bir lider konumunda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.
Teleperformance Grup, 100 ülkede, 300+ dil ve lehçede, 500.000 çalışanıyla 170+ sektörde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı müşteri deneyimi hizmeti sunmaktadır.
İş tanımı:
Müşteri deneyim merkezimize gelen çağrıların standartlara uygun cevaplanması,
Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetini sağlayacak müşteri hizmetleri uzmanı arayışımız bulunmaktadır.
Aranan nitelikler:
Çok iyi seviyede yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip,
En az lise tercihen önlisans ve lisans mezunu olmak,
Tercihen Müşteri Deneyim Merkezi iş deneyimi olan,
Diksiyonu düzgün ve iletişimi kuvvetli,
Bilgisayar kullanımı aktif,
Müşteri memnuniyeti odaklı hareket eden,
Ekip çalışmasına yatkın,
Vardiyalı çalışma sistemine açık.
Teleperformance, 'Gücümüz teknoloji, Odağımız insan' yaklaşımı ile dünyanın lider markalarına daha basit, daha hızlı ve daha güvenli müşteri hizmetleri sunan dijital iş hizmetlerinde küresel bir lider olarak yer almaktadır.Dünyanın en iyi 25 iş yerinden biri olan Teleperformance?da kariyer fırsatları seni bekliyor. Great Place to Work ödüllü Teleperformance?da birlikte yeni başarılara imza atacağımız ekip arkadaşları arıyoruz.
İlan Bilgileri
Sektör: Hizmet
Çalışma Şekli: Tam Zamanlı
Çalışma Konumu: Uzaktan
Mesai Saatleri: Değişkenlik gösterebilir
Vardiya: Var
İşe Alınacak Personel Adedi: 50
İlan Bitiş Tarihi: 04/12/2024